İŞ FIRSATLARI VE BAŞVURULAR

Garanti Filo’daki kariyerinizle parlayın!

Garanti Filo ekibinin bir parçası olmak, kendini sürekli geliştirmek ve bireysel başarıyla kurumsal başarıyı sürdürülebilir hale getirmek demek. Farklı departmanlarımız için iş ve staj başvurusu yapan üniversite öğrencileri ile profesyoneller, Garanti Filo ekibinin bir parçası olma fırsatını yakalıyor.

Siz de Garanti Filo ekibinde yer almak ve sektörel başarılarımızı bizimle paylaşmak istiyorsanız vakit kaybetmeden başvurunuzu yapın. 

Açık Pozisyonlar

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin Endüstri Mühendisliği, İşletme Mühendisliği bölümlerden mezun,
  • Microsoft Visio kullanabilen, ileri derecede Excel bilgisine sahip,
  • Tercihen araç kiralama sektöründe Proje Yönetimi ve İş Geliştirme alanında min 2 yıl deneyime sahip,
  • Askerlik görevini tamamlamış (erkek adaylar için),
  • İyi derecede İngilizce bilgisine sahip,
  • Farklı birim/servislerle koordinasyon ve işbirliği kurabilen,
     

İşin Tanımı

  • Şirketin stratejisi ve değişen öncelikleri doğrultusunda ihtiyaçları analiz etmek,
  • Tüm projelerde; projenin başlatılmasından itibaren planlama, yürütme, izleme ve kontrol, UAT ve proje kapanış süreçlerinin tamamlanmasını sağlamak,
  • Web tabanlı projelerin UX&UI çalışmalarını yürütmek, kapsam ve analizlerini hazırlamak, yazılım firmaları ile proje yönetim araçlarını kullanarak projelerin yürütülmesini sağlamak,
  • Ürün, süreç ve sistem geliştirmeye yönelik projeler için kapsam dokümanı hazırlamak, analiz ekipleriyle çalışılarak projenin analiz aşamasına geçmesini sağlamak,
  • Müşteri memnuniyetini ve verimliliği artırmak amacı ile  yeni süreçler tasarlamak ve mevcut süreçleri iyileştirilmek,
  • Uygulamadaki süreçlerin verimlik-performans analizini yapmak, yorumlamak ve yöneticisi ile paylaşmak,
  • Mevcut ve yeni geliştirilen süreçlerin dokümantasyonunu ve güncellenmesini sağlamak,
  • İş akış verimliliğinin artırılması ve sürekli iyileştirme ve geliştirme metotlarının yenilikçi yaklaşımlarla yönetilmesi amacıyla dünyadaki farklı uygulamaları takip etmek,
  • Süreçlerdeki genel işleyişi etkileyen sorunlarda analizler yaparak iyileştirme önerilerinde bulunmak ve gerekli aksiyonları almak,
  • Tasarlanan süreçler hakkında ilgili birimlere bilgilendirme yapmak ve gerekli durumlarda eğitim çalışmalarına destek olmak,
  • İnsan kaynakları planlamaları ve ihtiyaçları doğrultusunda norm kadro, işgücü optimizasyonu çalışmaları yapmak, ilgili birim yöneticisi ile paylaşmak,
  • Filo kiralama sektöründeki trendleri,  gelişmeleri ve rakip firma uygulamalarını sistematik olarak takip etmek, müşteri ihtiyaçlarını analiz etmek, analiz sonuçları ve değerlendirmelere göre katma değer sağlayan fikirleri yöneticisi ile paylaşmak,
  • Ürün geliştirme ve inovatif projelerin geliştirilmesi ve  koordinasyonunu sağlamak, diğer birimler ile iş birliği yaparak projelerin takip edilmesini sağlamak

Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin 4 yıllık bölümlerinden mezun,
  • Filo kiralama ürünümüzün mevcut ve potansiyel müşterilerimize satış faaliyetlerini yürütecek,
  • Filo kiralama, otomotiv veya hizmet sektörlerinde, en az 2 yıllık satış deneyimi bulunan,
  • Kariyerini aktif saha satış alanında devam ettirme konusunda istekli,
  • MS Office programlarını kullanabilen,
  • B sınıfı sürücü belgesine sahip ve aktif olarak otomobil kullanan,
  • 30 yaşını aşmamış,
  • Askerlik görevini tamamlamış
     

İşin Tanımı

  • İzmir Bölgemizde çalışmak olmak üzere, mevcut ve potansiyel müşteri kazanılmasına yönelik gerekli aksiyonları almak,
  • Satış hedeflerini gerçekleştirmek üzere, müşteri, şube ve bayi ziyaretleri yapmak,
  • Mevcut ve potansiyel müşterilerin talepleri doğrultusunda gerekli iletişimi sağlamak,
  • Sorumluluk alanı içerisinde yer alan bölge dahilinde satış ekibine destek vermek,
  • Sözleşme kapsamında araçların sipariş aşamasından teslim edilme aşamasına kadar olan, müşteri ve departmanlar arası, dosya ve evrak takibini gerçekleştirmek,
  • Satış kanallarımızın yönetilmesine ilişkin süreçlerin tamamında aktif görev almak.

Genel Nitelikler

  • 3 aylık proje bazlı çalışacak, 
  • Ön Lisans / Lisans mezunu,
  • Tercihen çağrı Merkezi alanında min. 2 yıl deneyimli,
  • Telefonda iletişim ve ikna becerisi yüksek,
  • Müşteri odaklı,
  • Problem çözme ve analiz etme becerisi yüksek,
  • MS ofis programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
     

İşin Tanımı

  • Şirket içi ve şirket dışından gelen çağrıları karşılanması ve yönetimi
  • Görev tanımları içerisindeki konulara hakim olarak gelen müşteri taleplerinin ilk elden karşılanması, görev tanımları dışındaki konular için doğru birimlere yönlendirme yapılması
  • Müşterinin şirket içinde diğer birimlerle olan koordinasyonu ile müşteri memnuniyetinin sağlanması
  • Info e-posta adresine şirket içinden ve şirket dışından gelen e-postaların cevaplanması ve/veya ilgili birimlere yönlendirilmesi
  • Birim yöneticileri tarafından onaylanan ve tebliğ edilen, müşteri ile ilgili tüm bilgilendirmeleri (mail/telefon ile) verilen süre içerisinde zamanında ve eksiksiz yapılarak raporlanması
  • Birim yöneticileri tarafından tebliğ edilen veri girişi ve dosyalama işlemlerinin yapılması